Alla inlägg under januari 2013

Av Cecilia - 13 januari 2013 12:00

 



Idag är det en dag som man aldrig glömmer, Det är denna dag som jag och Daniel blev tillsammans för 1 år sedan, med mycket kärlek och massa bus. Jag är så glad att jag träffade denna kille för han har förändrat mitt liv och gett mej mycket kärlek som ingen annan har någonsin gjort förut. Det känns som att det inte var så länge sen man träffa på denna kille, och att just jag fick honom, det är ännu ett + i kanten för allt. 

 

Nu har det blivit ett starkare band mellan Daniel och min son Benjamin, som bara var 2 år när dom träffades. Nu kan dom göra vad dom vill och leka hur mycket som hälst. Det är så skönt att se dom tillsammans, att se hur mycket dom trivs med varandra, lättar mitt hjärta otrolig mycket. 

 

Vi ska ha ett barn tillsammans, i Maj kommer det jue, så ska bli hur roligt som hälst. Vi planera att förlova oss detta år istället, "Om man har pengar" annars får det bli en annan gång.

 

Jag är så otrolig älskad och jag känner hur mycket kärlek som hälst mellan oss två. Många år till ska de bli =)

Men detta var allt för denna gång, så vi höres väl någon gång.

Ha en bra Söndag så höres vi. Puss och Kram

Av Cecilia - 11 januari 2013 16:21

 


Detta är Mimmi som är 1 år, Vi letar efter ett nytt hem till henne, då det inte funkar att ha katt hemma hos oss, Vi tror att hon är en sån här katt som vill ha tillgång till att vara ute och inne då hon sitter vid balkongen här hemma och väntar tills vi öppnar, hon säger till när hon vill komma in igen. Hon använder två kattlåder för att hon är speciell. Jag har tillbehör som är hennes som jag säljer iväg med henne, Hör gärna av er om det är en katt som ni vill ha.


 

Av Cecilia - 11 januari 2013 14:08

Hejsan på er alla som läser detta =)

Ska börja skriva lite igen, och kolla hur långt man kommer denna gång, Hehe. Dom inlägg ja låser är för till dom som inte pratar bakom min rygg, konstigt nog vet ja aldrig vilka som gör det, Så de ska bli intressant och kolla vilka som erbjuder sej att läsa det.


Benjamin har blivit 3 år nu, fyller 4 år i år, ganska snabbt går det framåt för honom, kan jätte mycket nya ord, man blir chockad varje dag efter att ha hört ett nytt ord, och jag som var orolig för hans tal, men det är nog bara att gräva ner nu, för ja ser vilka framsteg han tar =) Det är jätte roligt. Hihi. Jag har bara honom varannan vecka nu igen, då hans pappa ville byta tillbaka, undra om han kommer sen igen om att byta tillbaka till de gammla vanliga, men det får man väl se. Undra om ja ska gå med på det eller inte?


 


I mitt liv så har en ny kille kommit in där, Han heter Daniel och han är den absolut den bästa som finns, Ja kan inte förklara mina ord för hur mycket han betyder för mej. Jag är så glad att ja just fick honom och att just jag fick plats i hans hjärta. Snart har vi varit tillsammans i 1 år, på Söndag =) Och många år blir det. Ja bara älskar denna kille över hela mitt hjärta !


 


Sen har man fått en nyhet oxå, eller det var ju ett tag sen man fick det, men då skrev ju jag aldrig blogg, Vi ska jue bli föräldrar i Maj 2013, det ska bli hur roligt som hälst, nu längtar vi bara att h*n ska komma fram till oss =) Nu är jag i vecka 20, på Måndag blir det vecka 21 =) Det går fort här i livet :D



Vecka 17 =)

 



Vecka 10 =)

 


Men nu ska ja gå så kankse man kommer en annan gång =) Senare i kväll eller i heljen, men ha en sån underbar helj så kanse vi höres.


Puss och Kram




Presentation

Är en tjej på 26 år, har en son på 3 år, har en underbar pojkvän med namnet Daniel, Vi har en bebis på väg =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards