Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

24 Febuari 2013

Av Cecilia - 24 februari 2013 14:16

Hejsan!


Det va ett tag sen man skrev här nu, så tänkte upptatera lite vad som har hänt .. Det va i Fredags kväll som ja skulle på toa, så kom de blod så ja ringde mamma på engång, hon ringer förlossningen så skickar dom en ambulans till oss så vi får komma in till sjukhuset .. Vi lyssna på barnets hjärtljud, dom såg så bra ut, vi kolla mina trådar som jag har på min livmoderhals, då fick man veta att man har ett sår där, därför blöder jag, då kunde man andas ut .. Läkaren som jag hade då hade förvarnat alla på förlossningen + alla barnskötor att jag kommer in, dom stod beräda på en förlossning .. Men de blev ju ingen, som tur var .. Det sluta med att alla barnskötare tog beslutet att ge mej medel till barnets lungor, så dom är tagna så dom ser helt bra ut nu .. Jag och killen fick sova över där, för att alla ville det, bättre det tänkte jag efter ett tag .. Men blev utskriven efter jag träffat en annan läkare, som jag har träffat på en gång tidigare, hon sa: nu får du lova att vi ses efter 10 veckor, inga barn ska fram nu .. Då skratta vi bara .. Sen att livmoderhalsen har förkortats till: 3.2, inte så mycket men endå =) Hoppas att det håller så här tills 4/3 =) Då får man se vad som händer och hur kort den är .. 


Det sluta med att vi sov över hos killens mamma, det har varit så lungt här, inte gjort så mycket, blivit servead med mycket .. Hihi .. Idag får man se hur det blir, om man sover hos mamma eller här, för min son kommer ju hem till min mamma, så han bestämmer hur han vill ha det =)


Nu sitter man och väntar på en paj som svärmor har bakat =) Hon bakar så goda saker =) 

Sen blir det nog att äta mat här oxå, fisk ;) Gott :D

Men nu ska ja ta och göra nått annat .. Hihi ..


Men ha en bra Söndag =)

Puss / Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 6 februari 2014 10:15

Tvättmaskinen är borta. Bara ett bord å akvarium kvar. Så snälla någon, ge mej någon som vill köpa så ja slipper det. Hehe (: ...

!!

Av Cecilia - 31 januari 2014 07:31

grattis älskade syster på din 25 års dag ! vi kommer upp sen innan vi ska flytta saker (: fixat kärra å sånt, bara vänta på att bli av med tvättmaskinen å sen åka iväg å hämta en soffa å ett nytt bord (: Kommer bli nice hemma nu (: Äntligen en sof...

Av Cecilia - 26 januari 2014 10:25

Jag lägger upp saker här då ja behöver få bort dom så fort som möjligt, det är ett pris som jag vill ha men vid en snabbare affär kan man alltid prata om. Om det är några som är ute efter barnkläder till tjej å kille så är det bara att höra av sej, f...

Av Cecilia - 26 januari 2014 09:54


Måtten är 65+35 Följer med: Pump, akvarium heater, stenar och bordet. Vi köpte det för 2500 men säljer det för 750 för att få bort det. ...

Av Cecilia - 26 januari 2014 09:52


En jätte fin vagn, mobil bild å finns i Lagersberg, 200kr eller billigare vid snabb affär, ...

Presentation

Är en tjej på 26 år, har en son på 3 år, har en underbar pojkvän med namnet Daniel, Vi har en bebis på väg =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards